FIZIK TA’LIMDA YANGI PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALAR
- Код Товара: 0001555
- Дата добавления: 26 Февраля, 2025
- Sahifalar soni: 50
- Смотрели: 126 Раз
- Продано: 4 Штуки
- Размер:
-
14 800 so'm
Mundarija:
Kirish.....................................................................................................
Pedagogik texnologiyalar to’g’risida umumiy tushunchalar..................
Pedagogik texnologiyalarning umumiy tavsifi......................................
Pedagogik faoliyatni texnologiyalashtirish -davr talabi.........................
Pedagogik texnologiyalarning qo’llanilish bosqichlari..........................
Pedagogik texnologiyalarning ilmiy-nazariy asoslari..............................
Yangi
pedagogik texnologiyaning nazariy asoslari................................
Pedagogik
texnologiya tamoyillari........................................................
Zamonaviy
pedagogikada axborot texnologiyalaridan foydalanish.......
Ta’lim-tarbiya
jarayonida kompyuter texnologiyalari imkoniyatlaridan foydalanish............................................................................................
Innovatsion
loyihalar asosida dars o’tish davr talabi...............................
O’qitishning
interfaol usullari va uning nazariy asoslari.........................
Fizika
fanini o’qitishda yangi pedagogik texnologiyalardan foydalanish
Fizika
fanini o’qitishda “davra suhbati”, “muammoli vaziyat” usullaridan foydalanish............................................................................................
“6X 6”
yoki “6 X 5” usuli va uning fizikani o’qitishda qo’llanilishi.....
“Bilaman.
Bilishni xohlayman.Bilib oldim.” usulining fizikani o’qitishdagi ahamiyati............................................................................................
Fizikani
o’qitishda “Venn diagrammasi” usulini qo’llash......................
Fizika
darslarini takrorlash yoki fizikadan o’quvchilar o’rtasida bellashuv
o’tkazishda “yulduzli osmon” usulidan foydalanish...............................
Fizika
fanidan o’quvchilar bilimini baholash, rag’batlantirishda “sirli baho” usulidan
foydalanish..............................................................................
Umumiy
o’rta ta’lim maktablarida fizika fanini o’qitishda “Kim, qayerda xato qildi?”
metodini qo’llash................................................................
Xulosalar......................................................................................
Foydalanilgan
adabiyotlar......................................................................
Теги: referat, mustaqil ish